جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
چگونه برای خود ارزش قائل شویم؟

ارزشمند بودن در تفکر ماست. تفکر ماست که به شخصیت ما بها می دهد که چقدر ارزشمند باشیم، وقتی بدانیم برای چه به جلسه آمدیم و برای چه می خواهیم سفر کنیم، در جهت ارزشمند شدن حرکت می کنیم.

موضوع کارگاه آموزشی مشترک: چگونه برای خود ارزش قائل شویم؟

استاد: مسافر سفر دوم هادی

تاریخ: چهارشنبه 1403/2/26

موضوع امروز یک حالت سؤالی دارد و بعد از وادی دوم آمده، به این خاطر که مصرف کننده با انتخاب مصرف مواد مخدر و گیر افتادن در تفکر افیونی و سایر ضدارزشی های دیگر و خانواده با دچار شدن به بیماری تفکر زائد افیونی، با قضاوت، کینه، حس آلوده و با رفتار و گفتار و کرداری که داشت، ارزش خود را از دست دادند و به پوچی و ناامیدی رسیدند. خودمان متوجه نبودیم ولی دیگران متوجه بی ارزش بودن ما می شدند. برای همین الان که اینجا هستیم باید از خود بپرسیم چگونه برای خود ارزش قائل شویم؟

دو واژه کلیدی موضوع امروز، ارزش و خود است. ارزش به معنی عیار، قیمت و نرخ هر چیزی و خود هم که منظور خود واقعی است و چیزی که باید باشم.

یکی از عوامل بی ارزش شدن برداشت اشتباه یا کج فهمی است. برداشت اشتباه یا همان کج فهمی خیلی بدتر از نفهمیدن است. با برداشت اشتباه از موضوعی، می خواهیم همان را عمل کنیم و این باعث بی ارزش شدن می شود. مثلاً وقتی مسافری به خاطر اینکه سرلژیون تنظیم داروی رهجوی دیگری را به خاطر دوری مسافتش زودتر انجام میدهد، دچار حس مقایسه و قضاوت می شود، نشاندهنده این است که شخص می خواهد با عقده ها رفتار کند.

یا نوشتن تکلیف عیار(ارزش) مسافر یا همسفر را مشخص می کند. کسی که به هزاران توجیه و بهانه تکالیفش را نمی نویسد، با رفتارشان خود را بی ارزش می کند و نشاندهنده این است که شخص نمی خواهد تغییر کند. اما کسی که تکلیف را می نویسد یا هر فرمانی که از سرلژیون یا راهنما داده می شود را اجرا می کند، تمرین ارزشمند شدن برای خود می کند.

ارزشمند بودن در تفکر ماست. تفکر ماست که به شخصیت ما بها می دهد که چقدر ارزشمند باشیم، وقتی بدانیم برای چه به جلسه آمدیم و برای چه می خواهیم سفر کنیم، در جهت ارزشمند شدن حرکت می کنیم.

ارزشمند شدن هم می تواند سهل باشد هم سخت؛ کسی که فرمان را اجرا می کند برایش سهل است و کسی که نمی خواهد حرف گوش بدهد برایش سخت است. در نظر بگیرید یک نفر از صبح تا شب کنار استخر بنشیند و شنای دیگران را تماشا کند، او هیچ وقت شنا کردن را یاد نمی گیرد. زمانی شنا یاد می گیرد که به درون آب برود، شاید اول دست و پایی هم بزند، ولی با آموزش گرفتن به مرور به یک شناگر ماهر تبدیل می شود که در رودخانه هم می تواند شنا کند.

پس ارزشمند شدن ما دست خود ماست. با خود فکر کنیم من به عنوان یک انسان که اشرف مخلوقات است چقدر می ارزم؟ آیا هنوز می خواهم همان تفکرات افیونی و زائد افیونی را داشته باشم یا می خواهم ارزشمند زندگی کنم؟

آموزشهای تفکر سروج به ما ارزشمند زندگی کردن را می آموزد. اینجا همه چیز برای ما فراهم است تا بدانیم باید چگونه زندگی کنیم، چگونه رفتار کنیم؛ چون در گذشته همه بی ارزشی را تجربه کردیم، کسی برای ما ارزشی قائل نبود حتی شاید جواب سلام ما را نمی دادند ولی در عین حال از دیگران انتظار و توقع داشتیم، کسی که از درون تهی باشد و ارزشهای درونی نداشته باشد، انتظار دارد دیگران به او ارزش بدهند، در صورتی که این طور نیست.

امروز می خواهیم یاد بگیریم از دیگران نباید انتظار ارزش گذاشتن به خود را داشته باشیم، نخواهیم خود را به دیگران ثابت کنیم، بلکه باید خودمان را به خودمان ثابت کنیم. اگر مسافریم و دارو می خوریم، از دارو انتظار نئشگی نداشته باشیم، اگر هنوز دارو را به دید مواد مخدر می بینیم، ارزشی برای دارو و البته برای درمان قائل نیستیم. همسفر هم بداند با پلیس بازی، مچ گیری و ثابت کردن به مصرف کننده و… فقط باعث بی ارزش شدن خود می شود، زیرا یک مصرف کننده در هر شرایطی باشد وقتی بخواهد مصرف کند این کار را می کند، زیرا تفکرش افیونی است و برای رسیدن به خواسته هایش که از جمله مصرف مواد است تلاش می کند.

نکته مهم دیگر این است که دیدن و پرداختن به نداشته های خود باعث ایجاد عقده در درون ما می شود و این عقده ما را بی ارزش می کند. اگر فکر می کنیم سرلژیون با ما سرد برخورد می کند و آن طور که میل ماست، رفتار نمی کند، باید به درون خود برویم و ببینیم رفتار و کردار ما بر چه مبنایی بوده، آیا در جهت اجرای فرامین تفکر سروج و سرلژیون و راهنما بوده یا آن طور که دلمان می خواسته رفتار می کردیم.

جمله ای از استاد راهنما را هیچ وقت فراموش نمی کنم که فرمودند: «انسانهایی ارزشمند می شوند و به حال خوش می رسند که سختیهای مسیر آنها را به بیراهه نبرد و با جان و دل تا انتها ادامه دهند»؛ مسیر سفر، سختیهایی دارد، ولی مهم این است که در مسیر حرکت سفر درمانی خود به بیراهه نرویم. حس آلوده نسبت به سرلژیون، هم لژیونی یا هر خدمتگزاری که چرا فلان رفتار با من شد، بیراهه رفتن است. سرلژیون راه درست برای رسیدن به مقصد را به رهجو نشان می دهد.

برای ارزشمند شدن نیاز به این نیست که به دیگران بگوییم من ارزشمند شدم. بلکه اگر مسیر درست را حرکت کنیم و در مسیر ارزشها (مسیر درمان) قدم بگذاریم، حرف گوش کن باشیم و بپذیریم و بخواهیم به ارزشمندی برسیم، به راحتی به ارزشمندی می رسیم.

نتیجه اینکه اگر در صراط مستقیم و مسیر ارزشها قدم گذاشتیم، دیگر حواسمان به جسم و روح مان هست، هر چیزی را نمی خوریم، هر چیزی را نمی بینیم، هر چیزی را نمی شنویم، و هر چیزی را به زبان نمی آوریم، زیرا آمدیم اینجا تا ارزشمند شویم و ارزشمند زندگی کنیم.


دوستانی که در این زمینه مشارکت نمودند:

مسافران: علیرضا2- مجید- حسین- رضا-  محمدحسین- حسن- یوسف- مختار-

همسفران: کشاورز- ملکی- اسماعیلی- مکری- سبحانی- موسوی-

مسئول کارگاه: مسافر سفر دوم علی
مسئول نظم کارگاه آموزشی: مسافر سفر دوم احسان
4.4 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

41 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همسفر اکبری
همسفر اکبری
2 ماه قبل

باسلام وخدا قوت تشکر از استادگرامی🌹من آموزش گرفتم که ارزشمندی این نیست که من به هر قیمتی همه را از خودم راضی نگه دارم تا مرا تحویل بگیرند یا احترام بگذارنداین کج فهمی من است من زمانی که عمل سالم انجام دهم به ارزشمندی واقعی می رسم

مسافر علی آماده سازی
مسافر علی آماده سازی
2 ماه قبل

با سلام وعرض ادب
باتشکر از کمیته محترم آموزش وتمام زحمتکشان مجموعه سروج
سومصرف مواد ارزش را از من گرفت هرچند که تا قبل از این دستور جلسه من فکر میکردم که برای خودم ارزش قائل بودم اما به دلیل تفکر افیونی تمام برداشت هایم غلط بوده.
آموختم وقتی تفکرم سالم شود ،وقتی مسیر درست را انتخاب کنم به ارزشمندی خواهم رسید.آموختم که نباید از دیگران توقع داشته باشم که به من ارزش بدهند زیرا این خودم هستم که باید برای خودم ارزش قائل شوم.باید با آموزش وراهنمایی گرفتن با تفکر افیونی خود بجنگم وارزش خودم را دوباره بدست آورم.

همسفر رضایی
همسفر رضایی
2 ماه قبل

سلام خداقوت استاد من باید اول برای خودم ارزش غاعل باشم بعد برای دیگران یعنی ب جسم اسیب نزنم اگرهرجایش مشکل دارد بروم دکتریاچیزهای برایش خوب نیست نخورم و000وبرای روانم آموزش ک میگیرم کار بردی کنم تادرارامش باشم وقتی اینهارارعایت کردم وکم کم ضدارزشی هارفت کنارمیشوم ارزشمندهم برای خودم هم برای دیگران ممنون از استاد وکمیته آموزش و مسول سایت

همسفرکشاورز
همسفرکشاورز
2 ماه قبل

سپاس از استادکه ارزشمندی درون رو به درستی بررسی کردند🙏🏻از بدو ورودبه جلسات با واژه همسفر ومسافراین احساس ارزشمندی حادث میشود و بعدازآن خودمن هستم که قدم برمیدارم برای ارزشمندی درونم ، هرکجا از یک ضدارزشی هرچند کوچک گذشتم یعنی برای خودم ارزش و عزتمندی قائل هستم⚘

فردوس استکی
فردوس استکی
2 ماه قبل

باسلام و درود فراوان خدمت شما
خدا قوت
استاد بزرگوار موضوع را به خوبی باز کردند و انشاالله که با همت فراوان به آموزش های سروج عمل کرده تا هر روز بیشتر و بیشتر ارزشمند بودن را لمس کنیم
باتشکر فراوان از کمیته آموزش و تیم بزرگوار سایت
در پناه حق باشید

مسافر علی ارشادی
مسافر علی ارشادی
2 ماه قبل

درود و خداقوت به استاد که موضوع رو به خوبی برسی کردند🙏
آموزش گرفتم عبور از گذرگاه سخت و دوری از ضدارزشی هاست که انسان را ارزشمند میکند👍🌹
ممنون از آموزش های متناسب و خوبتون🌷🙏🌹
تشکر از کمیته محترم آموزش💐💐
تشکر فراوان از تیم ارزشمند سایت🌷🌷
🌹💐🌷 زند باد تفکر درمانی سروج🌹💐🌷

مسافر حسین رحیمی
مسافر حسین رحیمی
2 ماه قبل

با تشکر از کمیته آموزش بابت دستور جلسه مهم ، همانطوری که سالها زمان برد بی ارزش شدم برای ارزشمند شدن هم سالها زمان میبرد و با تفکر سروج به ارزش خود میرسم

نوروزی
نوروزی
2 ماه قبل

با سلام و خدا قوت ،با تشکر از استاد جلسه که به این زیبایی موضوع را باز کرد واقعاً اگر به درک درست برسیم می‌توانیم به ارزشمندی برسیم

همسفر خدائیان
همسفر خدائیان
2 ماه قبل

باتشکر از استاد گرامی🙏🌹زمانی به ارزشمندی میرسم که وظایف ومسولیتهایم را به درستی انجام بدهم و حرمتها را در همه موارد زندگی کاربردی کنم و جایگاه سکوت و سخن رابشناسم 🌹

همسفر علیزاده خود
همسفر علیزاده خود
2 ماه قبل

با سلام و خدا قوت و تشکر از استاد گرامی و تمام زحمتکشان سروجی/

همسفر علیزاده
همسفر علیزاده
2 ماه قبل

با سلام و خداقوت و تشکر از استاد گرامی و تمام زحمتکشان سروج

همسفرحیدری
همسفرحیدری
2 ماه قبل

باسلام وعرض خداقوت..تشکرمیکنم ازاستادمحترم که خیلی زیبادستورجلسه رابازکردند..ارزشمندشدن نیازبه جارزدن نداردانسان وقتی به ارزشمندی میرسدکه رفتار،گفتار،کردارودرواقع عملکرداودربقیه اثرمثبت بگذارد…ممنون وتشکرازتیم زحمتکش سایت

علیرضا ۲
علیرضا ۲
2 ماه قبل

زغال تحت فشار و دمای بسیار بالا به الماسی ارزشمند تبدیل می‌شود و انسان با عبور از گذرگاه‌های سخت.
این عبور؛ آموزش می‌خواهد و کاربردی کردن،
و عملکرد آموزش‌ها در زندگی، شهادت می‌طلبد.
(یک تجربه)
سپاس و قدردانی فراوان از استاد و تیم پرتلاش و قدرتمند سایت سروج.

مسافر سفر اول محمد حسین
مسافر سفر اول محمد حسین
2 ماه قبل

با عرض سلام و خسته نباشید به استاد عزیز و همه خدمتگزاران سروج، برداشتم از دستور جلسه اینکه باید اول معنی ارزش و خود را بدانم به عبارتی قدر آن را بدانم ,اگر به این درک برسم که چه چیزی برای جسم من ضرر دارد دیگر آن را استفاده نمیکنم و چه کاری ضد ارزشی است و به من آسیب میزند، دیگر آن کار را انجام نمیدهم،اینگونه میتوانم برای خود ارزش قائل شوم.خیلی راه دارم که به خود واقعی نزدیک شوم امیدوارم در سایه تفکر سروج به هدفم برسم
با تشکر از کمیته محترم آموزش و تیم پر تلاش سایت

مسافر احسان۲
مسافر احسان۲
2 ماه قبل

با سلام و تشکر از استاد و کمیته آموزش و کلیه خدمتگزاران صدیق سروج برای حسن انتخاب این دستور جلسات ،سایه شما بر سر همه ما مستدام

همسفر ملکی
همسفر ملکی
2 ماه قبل

با تشکر فراوان از استاد گرامی که موضوع را به خوبی باز کردند وتشکر فراوان از کمیته آموزش و زحمت کشان سایت. این خود من هستم که با نـوع تفکر م واعمال و رفتارم ارزش خودم را تعیین میکنم.

مجید مسافر سفر اول
مجید مسافر سفر اول
2 ماه قبل

با عرض سلام و وخداقوت به همه دوستان بویژه خدمتگزاران سایت.
تشکر از کمیته آموزش و استاد گرامی
آموزش گرفتم با شناخت ضد ارزشها و تبدیل آنها به ارزشها خود به خود از بی ارزشی به ارزشمند بودن می رسیم.

همسفر عدنانی
همسفر عدنانی
2 ماه قبل

با سلام وتشکر از استاد ،از این اموزش به ابن نکته رسیدم که اگر رفتاری ناپسند که خوشایند من نیست دیدم از طرف مقابل ،با ثابت کردن ومچ گیری خودم را بی ارزش میکنم ومیتوانم ان موضوع را بپذیرم تا راهکار بهتری برای ان موضوع پیدا کنم .

موسوی ۲
موسوی ۲
2 ماه قبل

درود فراوان وخداقوت
اگر من به عنوان همسفر قوانین وحرمت را رعایت نکنم ونداشته هایم راببینم .ناسپاسی کنم .حدو مرز خودم را رعایت نکنم در انجام وظایف روز مره تنبلی یا اهمال کنم وهنوز به نشخوار ذهنی پرو بال بدهم در بی ارزشی غوطه ورم .ولی مسیر درمان مسیر ارزشهاست. ارزشمندی به تفکر سالم منه هر چیزی را به ذهنم راه ندهم وقتی حس آلوده آمد بهش پرو بال نده ومدیریت کنم ورژیم اندیشه خیلی مهمه که من لحظه به لحظه به به چه چیزی می اندیشم انشااله بتوانم دراین مسیر همت خودم را بالا ببرم وبرای خودم ارزش قائل شوم وبه ارزشمندی برسم.🙏🙏🙏

همسفر رحیمی
همسفر رحیمی
2 ماه قبل

درود و خداقوت
با تشکر از استاد گرامی
بسیار عالی بود
تنها کسی که به انسان ارزشمندی میدهد تفکر خوده شخص است و ارزش بیرونی نیست و بلکه صد در صد درونی است

مسافرعباس غفاری
مسافرعباس غفاری
2 ماه قبل

سلام و درود وخداقوت تقدیم همه ی خدمتگزاران ارزشمندی بالاتراز هرموفقیتی مباشد

مسافر حسن
مسافر حسن
2 ماه قبل

با تشکر از استاد،کمیته آموزش ومسئول سایت

مسافر ه‍ادی
مسافر ه‍ادی
2 ماه قبل

درود و عرض ادب خدمت دوستان
ذغال خاموش رو کنار ذغال روشن میزارن تا روشن بشه،تفکر سروج همدرد های زخم خورده از اعتیاد رو با علم راستین و آموزش روشن و بیدار میکند،پس درون خودم بروم و ببینم با کی همنشین شدم پاتوق و مصرف و مواد مخدر و یا کینه و حس آلوده و قضاوت و حسادت و…..یا همنشین تفکر سروجم،تشکر از بنیانگزار تفکر سروج جناب آقای مفتون،کمیته محترم آموزش،تیم سایت و تمام خدمتگزارانی که روح و قلبشان برای سروج میتپد.
لژیون آماده سازی✨🌹🌹🌹✨

همسفر علیزاده
همسفر علیزاده
2 ماه قبل

سلام و تشکر ویژه از استاد عزیز و همه عزیزان که در تیم سایت تلاش میکنند که در کوتاه ترین زمان ممکن دستور جلسات در اختیار همه قرار گیرد.

همسفر‌نریمانی
همسفر‌نریمانی
2 ماه قبل

باتشکر‌ از استاد گرامی وکمیته آموزش‌ با انتخاب این
دستور جلسه‌ ‌.

مسافرمختار
مسافرمختار
2 ماه قبل

عرض سلام و خسته نباشید خدمت کمیته آموزش واستادجلسه و تیم زحمت کش سایت وقتی که من به درک درستی از ارزش برسم آن وقت است که دیگر به خودم ضربه نمی زنم و ازهرموضع ضد ارزشی دوری میکنم هرچیزی را نمی خورم ؛ هرحرفی رانمی شنوم وهرحرفی رانمی زنم وبه هرچیزی نگاه نمی کنم و—-

همسفر باقری ۲
همسفر باقری ۲
2 ماه قبل

باتشکر از استاد عزیز که موضوع رت به خوبی مورد بررسی قرار دادند ان شاءالله در مسیر ارزشمندی به تصفیه افکار ،گفتار ورفتارمون برسیم واین امکان‌پذیر نیست مگر با زیر زرین قرار دادن اینکه من چه چیزی میخورم، چه چیزی میبینم ، چه چیزی می‌شنوم ،چه چیزی می گویم وبه چه چیزی فکر میکنم

همسفر حریری
همسفر حریری
2 ماه قبل

با عرض سلام وتشکراز استادوهمه خدمتگزاران سروج
ارزش درون من است.با آموزش گرفتن وشناخت درون خودوحرکت به سمت کاربردی کردن آموزشها قدم به قدم به سمت ارزشمندی نزدیک می شویم.

مرتضی مسافر سفر اول
مرتضی مسافر سفر اول
2 ماه قبل

باعرض سلام واحترام
تشکر میکنم از کمیته محترم آموزش وتشکر از استاد گرامی
آموختم وقتی میتوانم برای خود ارزش قائل شوم که در مسیر درست و صراط مستقیم قرار داشته باشم وبا کنکاش درون خود ضد ارزشهاو رذائل خود را از دست بدهم،با ارزش گذاشتن به روح وجسم خود در عملکرد ورفتارم باخود ودیگران وبا کاربردی کردن آموزشهایی که از تفکر درمان میگیرم بهتر خواهم توانست سختیهای مسیر را طی کنم و ارزش از دست رفته خود را باز یابم .
سپاسگزارم از همه دوستان خدمتگزار سروج وتشکر میکنم از تیم وعوامل زحمت کش سایت

همسفر سبحانی
همسفر سبحانی
2 ماه قبل

با سلام وعرض ادب وقتی ارزشمند می شویم که کسی که تا بحال بوده ام دیگر نباشم وعمل کرد خودم را درست کنم با تشکر

همسفر موسوی
همسفر موسوی
2 ماه قبل

باتشکر از استاد گرامی و کمیته محترم اموزش وتیم زحمت کش سایت. وبرداشت من از این موضوع اینکه برای ارزشمند شدن باید ضد ارزشیهارا بشناسم وبرای این شناخت باید به درون خودم سفر کنم وگفتار وکردار خودم را ارزیابی کنیم تا به ارزشمندی برسم ما سالها راه را گم کرده بودیم زیرا ارزشها را نمی شناختیم وموفقیت به هر قیمت را ارزشمندی مپنداشتیم

همسفر باقری ۱
همسفر باقری ۱
2 ماه قبل

خداقوت خدمت استاد.موضوع عالی باز شد.زمانی که من از خود خودساخته فاصله بگیرم و به خودواقعی نزدیک شوم،آرام آرام احساس امنیت و آرامش میکنم آنوقت ارزشمندی را میفهمم.ممنون از مسوولین سایت.

همسفر مزروعی
همسفر مزروعی
2 ماه قبل

با سلام و تشکر از استاد که موضوع را ب خوبی باز کردند من زمانی ب ارزشمندی می رسم که در مسیر صراط مستقیم وبا دوری از ضد ارزشها حرکت کنم و مهم اینکه بخواهم و بپذیرم ارزشمند باشم.

مِری اسماعیلی
مِری اسماعیلی
2 ماه قبل

سلام و خدا قوت
تشکر فراوان از استاد گرامی وراهنمایان عزیز و تیم پر تلاش سایت🙏🙏🌹🌹
من وقتی آموزش میگیرم و سعی میکنم در مسیر ارزشها حرکت کنم
((دروغ نمیگویم،قضاوت نمیکنم و……))و سعی در تغییر نوع تفکر و نگاه خود دارم حتما برای خودم ارزش قائل شدم و به دنبال ارزشمند شدن هستم….

نوروزی
نوروزی
2 ماه قبل

با سلام و خدا قوت به خدمت گزاران سروج بسیار عالی انشالله قدر و ارزش این گوهر گرانبها را که خداوند در اختیار ما گذاشته بدانیم وآن چیزی نیست به غیر از انسانیت ما

محمدی
محمدی
2 ماه قبل

سلام وخداقوت
باتشکر از استاد عزیز که موضوع را بخوبی مورد بررسی قرار دادنداز انجایی که خداوند انسان را اشرف مخلوقات قرار دادجایگاه والای انسانیت برای او مشخص شدومن با قرارگرفتن در مسیر ارزشها وصراط مستقیم این ارزشمندی را به خود قائل میشوم اما اگربا جهالت وکج فهمی درجهت خلاف ارزشها حرکت کنم قطعا جایگاه خود رااز دست میدهم ان شاالله بتوانم روز به روز با اموزشهای تفکر سروج وکاربردی کردن انها ارزشمندی خود را بدست بیاورم وارزشمندزندگی کنم
با تشکر ازمسئول سایت

همسفر توانا
همسفر توانا
2 ماه قبل

باسلام ودورود وخداقوت و
باتشکر از استاد که بخوبی دستور جلسه را توضیح دادند،برداشت من از این دستور جلسه این است که هر موقع ذهن وافکار واندیشه من پیرامون ارزشها بود‌‌ونفرت ،کینه،حسادت،مقایسه،…رااز.درون وجودم دور کردم ،ناخوداگاه بیان ورفتار ومنش من هم از ان تاثیر می پذیردودر برخوردبادیگران حسهای متبت از درون من به بیر‌ون نمود پیدا می کند واینجاست که من به ارزشمندی می رسم.ممنون وسپاسگزار از کمیته اموزش ‌وخدمتگزاران پر تلاش سایت.

مسافر یوسف آماده سازی
مسافر یوسف آماده سازی
2 ماه قبل

باتشکر از تیم زحمت کش آموزش و تفکر ناب سروج

مجید هستم مسافر سفر اول (لژیون اماده سازی)
مجید هستم مسافر سفر اول (لژیون اماده سازی)
2 ماه قبل

سلام و خسته نباشید به کمیته اموزش و همه کادر درمان سروج من از این دستور یاد گرفتم خودم باید از درون با ارزش باشم و تلاش کنم در جهت ارزش ها حرکت کنم ارزشمند میشوم و دقبقا این موضوع درونی هست و نیازی به ابرازش نیست وقتی من تغییر کنم اول خودم لذت ان را می برم

همسفر توکلی
همسفر توکلی
1 ماه قبل

درود و خدا قوت بسیار عالی بود و به نظر من توهین فاحشیت بر باور هر انسان وارد رقابت با دیگران چون هیچ فردی هم تراز ما نخواهد بود بغیر از خودمان

مجید هستم مسافر سفر اول (لژیون اماده سازی)
مجید هستم مسافر سفر اول (لژیون اماده سازی)
1 ماه قبل

باعرض سلام و خسته نباشین حدمت همه کادر درمان سروج
چگونه برای خود ارزش قائل باشیم؟؟؟
من از این دستور جلسه متوجه شدم راهی که یه فرد میتونه طی بکنه،واز ضدارزشی ها دور شویم این دستور جلسه هست شناخت خودم وارزش دادن ب خودم.
دقیقا زمانی که من برای شناخت خودم حرکت کنم و درمسیر مخالف زد ارزشی ها باشم به مرور کنم خود ب خود ارزشمند هم میشم