جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جشن تولد سه سالگی مسافر علیرضا و همسفر سیدمحسنی

روز چهارشنبه مورخ 1402/12/2 جشن تولد سه سالگی مسافر علیرضا و همسفر سیدمحسنی در میان جمع گرم و پرشور مسافران و همسفران برگزار گردید.

مسافر علیرضا و همسفر سیدمحسنی، عزیزان، به حکم ایزد منان و به یاری نیروهای مافوق همچنان در صیقل دادن صور خویش کوشا باشید، نیک می دانیم وقتی انسان تزکیه نفس را شروع کرد در ادامه ایمانش افزونتر می شود، قله و فتح آن چندان اهمیتی ندارد، بلکه آموزش مستمر و کاربردی کردن در خدمتگزاری به همدردان تأثیرگذار خواهد بود. تولدت مبارک- مسافران و همسفران سروج

 

مسافر علیرضا راهنمای مسافر علیرضا: لطف خدا شامل حال ما شد، چشمانمان باز شد، آمدیم اینجا و نور تفکر سروج باعث شد چنین روزهایی را ببینیم. عرض تبریک دارم خدمت استاد راهنمای عزیز، خدمت مسافر علیرضا، همسفر سیدمحسنی و خانواده محترمشان، خدمت پدر بزرگوارشان که حضور دارند و کل جلسه. مسافر علیرضا هرچقدر آمد در جلسات، راحت تر چشم می گفت. ابتدا چشم می گفت ولی کار خودش را می کرد، اما هرچقدر پیش رفت این پذیرش و چشم از ته دل گفتن برایش بیشتر شد و لذتش را هم خودش برد. به نوبه خودم بابت زحماتی که در امر ساختن ساختمان کشید و بابت خدمتگزاری به همدردانمان تشکر می کنم و بابت اینکه تمام تلاشش را می کند جلسه ای بماند و جلسه ای تر بشود. دوستانی که در سفر دوم می آیند، روز به روز آموزش می گیرند خودشان را بهتر بشناسند و مسافر علیرضا از جمله کسانی است که هرچه جلوتر آمد، سعی کرد محکم تر بیاید و پوسته هایش را بیشتر بشکند و به سمت خود واقعی اش برود. و همه به خاطر آموزشهایی است که ایشان به خوبی گرفت. نکته بارز ایشان از دید من این است که ایشان با کوهی از ادعا آمد ولی الان واقعاً بدون ادعا آموزش می گیرد و خدمت می کند. امیدوارم خودشان، همسفرشان، خانواده و فرزندانشان سلامت باشند و در این راه مستحکم تر قدم بردارند.

مسافر علیرضا: 26سال سوءمصرف الکل، حشیش، تریاک، گراس، متادون را داشتم، با مدد الهی با تفکر درمانی سروج آشنا شدم، سفر اولم با تشکر از تفکر ناب سروج و با تشکر از راهنمایی راهنمایان گرامی، مسافر احمد و مسافر علیرضا و همراهی همسفرم، بعد از16 ماه و 26 روز به پایان رسید، روش درمان تنظیم دارو بر اساس علائم بالینی، دارو شربت شفابخش اپیوم، رشته ورزشی والیبال، هم اکنون هم که در خدمت شما هستم، 3 سال و 2 ماه و 9 روز است خودم را از اعتیاد پس گرفتم و در حال پیمودن سفر دوم می باشم.

نکته قابل عرض، پیرامون صحبتهای راهنمایم این است که امروز می خواهم نقطه ای بگذارم بر روی عدد سن در شناسنامه. امروز کودک سه ساله ای هستم که با تمام وجود شیفته آموزش است نه تشنه آموزش. زیرا تشنگی روزی سر می آید ولی هر روز به شیفتگی اضافه می شود، چون دارم الفبای درس انسانیت را با این تفکر به وسیله استاد عزیزم جناب آقای مفتون، راهنمای عزیزم و تمام سرلژیونهایی که در جلسه عاشقانه و صادقانه خدمت به همدردان می کنند، درس می گیرم. در اولین تولد، باید از پدر و مادرم و خانواده ام عذرخواهی می کردم، ولی منیت در وجودم بود و هنوز از دست نداده بودم، و جایی خودش را نشان داد. اما تنها چیزی که کمکم کرد این بود که با راهنما صادق بودم و از ایشان راهنمایی گرفتم و بر خودم واجب دانستم فرمان جلسات را بی چون و چرا اجرا کنم، هرچند درک آن را نداشته باشم. سخت بود ولی پوسته خود را شکستم و واقعاً لذت بردم. آن حس را هیچ وقت در زندگی تجربه نکرده بودم. منیت با رنگهای مختلفی سراغ ما می آید که تشخیص آن نیاز به دانایی و آگاهی دارد که از آموزشهای جلسات آنها را یاد می گیرم. از استاد راهنمای عزیز، جناب آقای مفتون، از راهنمایان عزیزم مسافر احمد و مسافر علیرضا و همه سرلژیونهای جلسه تشکر و قدردانی میکنم.

همسفر تقیان، راهنمای همسفر سیدمحسنی:

خدا را شکر می کنم به خاطر این روز زیبا و قشنگ. تبریک عرض می کنم اول به ریشه درمان، جناب آقای حسین دژاکام، استاد عزیزم، جناب آقای مفتون و تبریک عرض می کنم به تمام راهنمایانی که با راهنمایی شان نقطه هایی که قرار می دهند برای ما واقعاً راهگشاست. تبریک عرض می کنم به همسفرسیدمحسنی، مسافر علیرضا و راهنمایشان. همسفر سیدمحسنی، همسفری گوش به فرمان هستند، با مسائل و مشکلاتی که در زندگی همه ما هست دست و پنجه نرم می کنند، ولی خدا را شکر تفکر ناب سروج، راه را برای ما باز می کند و به ما یاد میدهد که چطور نقطه ها را بگذاریم تا تأثیرگذار باشیم. همسفر سیدمحسنی نقطه هایی برای خود قرار دادند و خواهند داد که روز به روز پیشرفت و موفقیت و سربلندی را برایشان خواهد داشت.

 

همسفر سیدمحسنی: جا دارد تشکر کنم از کاشف بیماری اعتیاد، جناب آقای مهندس حسین دژاکام، از جناب آقای مفتون بنیانگذار جلسات سروج، از سرلژیون خودم همسفر تقیان و از کلیه همسفرانی که در این راه مرا یاری کردند. انشاءاله روزی همه همدردان، مسافران و همسفران شود.

پیام خواهر مسافر علیرضا: با درود فراوان خدمت برادر عزیزم علیرضا جان، فرا رسیدن سومین سالروز تحولت را به شما تبریک عرض می نمایم. انشاءاله که روز به روز در مسیر بهبود خود در جهت کمال موفق تر از قبل باشی. من هم به عنوان خواهر کوچکترت، واقعاً از دیدن این همه تغییر شما، از صمیم قلب خرسندم و از خداوند منان برایتان سلامتی، آرامش و آسایش روزافزون را خواستارم. تولدت هزاران بار مبارک و لبانت پرخنده باد.

آرزوی مسافر علیرضا: آرزو دارم جلسه شناخت اعتیاد آنقدر گسترش پیدا کند که در کلاسهای درس برای سنین نوجوانی که به سمت مواد گرایش پیدا می کنند، برود تا بشناسند و درک کنند و به سمت مواد نروند.

آرزوی همسفر سیدمحسنی: من هم آرزو می کنم انشائاله بتوانم روزی به همدردانم کمک کنم.

 

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی مسافر سفر اول
مرتضی مسافر سفر اول
2 ماه قبل

سلام
عرض تبریک خدمت مسافر علیرضا و همسفر سید محسنی ، وتبریک به استاد راهنمای عزیز وهمه دوستان مسافر وهمسفر سروج

همسفر غفاری
همسفر غفاری
2 ماه قبل

درود و خداقوت این روز قشنگ را به استاد راهنمای محترم ومسافر علیرضا وهمسفر سید محسنی عزیز وجمعیت سروج تبریک و شادباش می‌گویم وآرزومندم درمسیردرمان باسلامتی همراه همیشگی جلسات سروج باشند .بهترین لحظات را درزندگی برایتان آرزومندم
عمروعزتتون روزافزون

اصغر
اصغر
2 ماه قبل

باسلام خدمت تمامی سروجیان تبریک عرض این روز قشنگ و تاثیر گذار را خدمت مسافر علیرضا وهمسفرسیدمحسنی وامیدوارم برقرار و پاینده باشند

محمدی
محمدی
2 ماه قبل

سلام وخدا قوت
خدمت جناب اقای مفتون استاد راهنمای عزیز ومسافر علیرضا وهمسفر محسنی وکل جلسه این تولد را تبریک عرض میکنم وخدا راشکر میکنم واز او میخواهم تا در این مسیر نورانی همه عزیزان را کمک ویاری کند

همسفر ملکی
همسفر ملکی
1 ماه قبل

تولد مسافر علیرضا و همسفر سید محسنی را خدمت خودشون و کل جلسه تبریک عرض مینمایم.موفق و پیروز باشید.با تشکر فراوان از مسئولان سایت

همسفرکشاورز
همسفرکشاورز
1 ماه قبل

هزاران تبریک به مناسبت تولدمسافرعلیرضاو همسفرسیدمحسنی🎉🎉امیداست درمسیرخدمتگزاری عاشقانه پابرجا باشید

علیرضا ۲
علیرضا ۲
1 ماه قبل

سپاس و قدردانی فراوان از تمامی عزیزانی که در هرچه بهتر برگزاری این جشن، نهایت تلاش خود را کردند.
انشاالله بتوانم در مسیر خدمت و فرمان، رهجوی واقعی بمانم و بمیرم.