جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جشن تولد ده سالگی مسافر محمد

روز دوشنبه مورخ 1402/11/23 جشن تولد ده سالگی مسافر محمد نداف، بعداز پایان کارگاه آموزشی سفر دوم در میان جمع گرم و پرشور و مهر مسافران و همسفران سفر دومی برگزار گردید.

غم عشق آمد و غم های دگر پاک ببرد

سوزنی باید کز پای برآرد خاری

محمد عزیز نقطه ای که امروز به آن رسیده ای حاصل کاربردی نمودن آموزه ها در طول حیات بعد از رهایی از بند بیماری اعتیاد می باشد. نیک بدان برای رسیدن به اهداف انسانی دیگر، همچنان می بایست به تلاش خود ادامه دهید چرا که در هستی، ارزشمندی هیچ نقطه پایانی ندارد. «تولدت مبارک»……از طرف مسافران و همسفران سروج

جناب آقای مفتون، استاد راهنما: از صمیم قلب به مسافر محمد تبریک می گویم، واقعاً همانطور که در پارچه نوشته هست آن سوزن را محمد بدست آورده است، چون روز به روز ارزشمندی او در جامعه، در محیط کار و همه زندگیش بیشتر می شود. سوزن فقط رهایی از مواد نبود، او با اینکه همسفر در جلسات ندارد اما همسرشان در منزل واقعاً همسفر ایشان و جلسات است و حتی در زمان ساختن این ساختمان وسیله نقلیه باری پدر همسرشان در اختیار محمد بود تا کارهای اینجا را انجام دهند و الان در این دنیا نیستند، از خداوند طلب آمرزش برای ایشان داریم.

مسافر مهدی، راهنمای مسافر محمد:

خدا را شکر می کنم که امروز در این جلسات و در این جایگاه قرار گرفتم، من افتخار سرلژیونی محمد را در لژیون آماده سازی داشتم و اصلاً باورم نمی شد که ایشان مصرف کننده بوده است. محمد چند خصلت دارد؛ اینکه در همه جای زندگی خود موفق است، حرمت گذار و قدر شناس درجه یکی است و اگر این دو موضوع را داشته باشیم در همه امور زندگی می توانیم ایفای نقش کنیم، و همه جا موفق هستیم. خاطره ای که از محمد به یادم هست این بود که وقتی از لژیون آماده سازی قرار بود به لژیون بعدی برود یک تستی از ایشان گرفتم که ببینم آمادگی دارد به لژیون بعدی برود و از ایشان شماره تلفنش را خواستم و خیلی سریع به من دادند و به همین دلیل چندین جلسه دیگر در همان لژیون ماندند تا به آن درجه لازم برسند و رسید و الان در این جایگاه قرار گرفته است. خدا را شکر که بیست سال پیش بذر درمان تفکر سروج را استاد راهنمای عزیز کاشتند و الان بستری آماده شده که امثالی مثل من، محمد، و …به نحو شایسته از آن استفاده میکنیم.انشالله محمد در تمام مراحل زندگی خودش بدرخشد و موفق و مؤید باشد.

مسافر محمد، مسافر سفر دوم:

من با 12 سال تخریب از نوع الکل، حشیش، تریاک، شیره، کراک، انواع قرص و شربت متادون وارد جلسات شدم طول سفر اولم با یاری خدا و راهنمایی راهنمای خوبم مسافر آقا محسن 10 ماه و 5 روز طول کشید ، روش درمان تنظیم دارو بر اساس علائم بالینی، دارو شربت شفا بخش اپیوم، و الان که در خدمت شما هستم 10 سال و 1 ماه و 17 روز است به درمان رسیدم و در حال پیمودن سفر دوم می باشم.

خدا را شاکرم که هم مدد او شامل حال من شد و هم رحمت؛ چون به این باور رسیدم که رحمت فقط برای اموات نیست، بلکه در زمان سوء مصرف شامل حال من هم شد. خیلی افراد در این مسیر به من کمک کردند. و الان یکی یکی در ذهنم برایم یاد آور شد، از جمله رضا محمدیان، آقا محسن، و…اما اصل کار که من همیشه خودم را مدیون می دانم، و من را به جلسات آورد، دعای مادرم بود. خدا را شکر با جلسات آشنا شدم و درمان شدم، یادم است روز اولی که به جلسات آمدم، آقای مفتون به من گفتند، اگر درمان را قبول میکنی بمان؛ و به نظر من حرف گوش کردن و پذیرفتن درمان، همان قدر شناس بودن است، باز هم تشکر میکنم از همه کسانی که در طول درمان به من کمک کردند و حلاوت درمانم را به روح مادر و خواهر عزیزم هدیه میکنم.

آروزی مسافر محمد:

خدایا چراغ این جلسات تا ابد روشن بماند تا یک نفر از این در وارد شود و به درمان برسد.

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسافر مصطفی
مسافر مصطفی
2 ماه قبل

من همه تبریک به مسافر محمد وهم به استاد عزیز اقای مفتون وتفکر سروج میگم
وانشا پایداری تفکر سروج

همسفر ملکی
همسفر ملکی
2 ماه قبل

با عرض سلام و خدا قوت تولد ۱۰ سالگی مسافر محمد را خدمت خودشان ‌‌،خانواده محترمشان،استاد راهنمای گرامی و کل جلسه تبریک عرض میکنم.

همسفر خدائیان
همسفر خدائیان
2 ماه قبل

تولد ده سالگی مسافر محمد، که الگوی صبر ومتانت در جلسات هستند مبارک باد🌹

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط همسفر خدائیان