جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جشن تولد سه سالگی مسافر مختار و همسفر حیدری

روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 جشن تولد سه سالگی مسافر مختار و همسفر حیدری در میان جمع گرم و پرشور مسافران و همسفران برگزار گردید.

مسافر مختار و همسفر حیدری: عزیزان، نیک می دانید اگر بخواهیم شادی حاصله از نعمت های الهی دائمی باشد، می بایست بدون چشم داشت خدمت به دیگران را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم و این محقق نمی شود مگر به کمک نیروهای الهی در صیقل دادن صور پنهان خود(تزکیه)- تولدتان مبارکمسافران و همسفران سروج

 

آقای مفتون: این تولدها برای خود شخص نیست، برای دوستان تازه واردی است که هنوز درمان را نپذیرفتند و در مسیر قدم نگذاشته اند. بدانند که مدد الهی هست و شامل حال می شود. مختار برای رفتن به شیرفروشی که کنار در مرکز ما بود، اشتباهاً وارد مرکز سروج شد، مدد الهی شامل حالش شد و مختار هم آن بند الهی را چسبید و رها نکرد. برای همه اتفاق می افتد ولی آنقدر نیروهای منفی در وجودمان هست که با دلخوری ها و ناراحتی ها بند الهی را قطع می کنیم. شاید ما الهی نباشیم ولی درمان الهی است و کسانی مثل مسافر مختار می توانند جذب شوند و عاشقانه و صادقانه به دنبال آن بروند، که آن بند را رها نکنند. و این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه هر کسی خودش بفهمد و زمانی می فهمد که منفیات درونی خود را از دست بدهد. امیدوارم روزیِ همه عزیزانی شود که الان در مسیر درمان هستند و تولدهایشان گرفته شود و همه ما از دیدن آنها لذت ببریم.

مسافر علیرضا، راهنمای مسافر مختار: خدا را شکر می کنم، دیدن این روزهای قشنگ نصیب هر کسی نمی شود، لطف خدا شامل حالمان شد که اینجا هستیم و می بینیم خانواده هایی که به خاطر بیماری اعتیاد در رنج بودند و الان رسیدند به آرامش و ما از دیدنشان لذت می بریم. صداقت زیاد مسافر مختار با راهنمایش، چه در سفر اول و چه در سفر دوم، بسیار ارزشمند بود. مسائلی که نمی توانستند به جمع بندی برسند، را مطرح می کردند تا با راهنمایی بتوانند به نتیجه برسند. در ساختمان هم کمکهای ویژه و قابل توجهی چه قدمی، چه درمی داشتند. فعال بودن و انجام دادن تکالیف شان همیشه در لژیون چه در سفر اول و چه در سفر دوم، عیان بود و همیشه به جلسات اتصال دارند و اثرگذار مثبت هستند. ایشان همیشه دغدغه آرامش خودشان، خانواده شان و همدردانشان را دارند. تغییر رفتار و کردارشان چه در جامعه، چه در جلسات بسیار قابل مشاهده است. تا آنجا که وقتی کاری یا خدمتی از طرف سروج به ایشان سپرده می شود، به هیچ عنوان نیاز به پیگیری ندارد. و تا آنجا تأثیرگذار بودند که باعث شد همسفر حیدری هم به جلسات راه پیدا کنند. هجرت معنوی که بارها در جلسات صحبت شده همین است، کسی از اهمال برسد به مسئولیت پذیری بسیار زیاد که برنامه ریزی می کند تا به موقع کارش را انجام دهد، تقدیر و تشکر دارد و جا دارد امثال من ایشان را الگوی خود قرار داده و از ایشان درس بگیریم.

مسافر مختار: 25سال مصرف کننده تریاک و شیره بودم، لطف و مدد الهی شامل حالم شد با این مکان مقدس آشنا شدم، سفر اولم با تشکر از تفکر ناب سروج و با راهنمایی های راهنمای خوبم، مسافر علیرضا و با تشکر از آقامهدی بعد از 13 ماه و 16 روز به پایان رسید، درمان بر اساس علائم بالینی، دارو شربت شفابخش اپیوم، هم اکنون که در خدمت دوستان هستم 3 سال و 2 ماه و 12 روز است خودم را از اعتیاد پس گرفتم و در حال سپری نمودن سفر دوم می باشم.

تشکر می کنم اولاً از ریشه درمان اعتیاد جناب آقای مهندس دژاکام، از استاد عزیز، جناب آقای مفتون و تمام سرلژیونها که زحمت کشیدند و کمک کردند تا من به درمان برسم و تشکر ویژه دارم از تمام عزیزانی که صادقانه برای پیشرفت اهداف جلسات خدمت می کنند.

همسفر ابراهیمی، راهنمای همسفر حیدری: این جشن تولد را خدمت مسافر مختار و همسفر حیدری عزیز و خدمت استاد راهنمای عزیز و تمام مسافران و همسفران سروج و به خانواده گرامی و فرزندانشان تبریک عرض می کنم. درمان فقط مختص مسافر و همسفر نیست، حتماً اثراتش در محیط خانواده نشان داده می شود و آنقدر تغییرات مسافر مختارعیان شد که باعث جذب همسفر حیدری به جلسات شد و این خاصیت درمان است. مسافر مختار وقتی آمدند دنبال کسی نبودند که همراهشان باشد، این درسی است برای هر کدام از ما که برای درمان خودمان تلاش کنیم، همسفر فکر نکند اگر مسافر داشت خوب بود و مسافر فکر نکند بدون همسفر نمی تواند سفر کند. صمیمانه این روز را به ایشان تبریک می گویم. همسفر حیدری در لژیون فعال بوده و تکالیف را انجام می دهند و این مداومت و دست خالی نیامدن به لژیون خصیصه ایشان است. برای نظافت همراه تیم سلامت بدون هیچ سوالی شروع به کار می کنند و در ورزش صبح های جمعه در گرما و سرما، در جایگاه ورزشی خود فعالیت می کنند.

همسفر حیدری: تشکر می کنم اول از همه از جناب آقای مهندس حسین دژاکام، کاشف بیماری اعتیاد، و ریشه درمان، تشکر می کنم از جناب آقای مفتون، بنیانگذار سروج و درمان بر اساس علائم بالینی، تشکر می کنم از همسفر غلامی، همسفر علیزاده و همسفر ابراهیمی عزیز که با تجربه هایشان به من خیلی کمک کردند و باعث موفق شدن من در کارهایم شدند. تشکر می کنم از تمام سرلژیونها و همه مسافران و همسفران عزیز که با مشارکت هایشان به من کمک کردند. روز اولی که وارد این مقام مقدس شدم را فراموش نمی کنم. آن روز، همسفر ابراهیمی نگهبان نظم جلسه بودند و با خوشرویی و رفتار خوش و مهربانانه با من برخورد کردند، ابتدا تعجب کردم که چطور با من که فردی غریبه هستم، این طور مهربانانه و خوش اخلاق برخورد می شود اما به مرور که آمدم دیدم اینجا با همه به همین نحو برخورد می شود. در ابتدا چیزی از آموزشها نمی فهمیدم و همیشه به خودم می گفتم من که چیزی متوجه نیستم برای چه بروم، اما نیرویی صبح دوشنبه و چهارشنبه من را به اینجا می کشاند. از آموزشهای سروج و لژیون درسهای زیادی برای زندگیم گرفتم، یکی از آنها یاد گرفتن قدرشناسی و تشکر کردن از دیگران بود. من از همه به خاطر حتی کوچکترین کار تشکر می کردم به جز مسافرم، هر کاری ایشان می کردند، وظیفه شان می دانستم ولی اینجا یاد گرفتم که از ایشان هم به خاطر هر کاری که انجام می دهند تشکر کنم و خروجی اش حال خوش و آرامش برای خودم و خانواده ام بود.

 

آرزوی مسافر مختار: امیدوارم همه عزیزانی که اینجا می آیند انشاءاله بتوانند راه خودشان را پیدا کنند و این فقط با حرف شنوی است که بتوانند به درمان برسند.

آرزوی همسفر حیدری: آرزو می کنم هیچ خانواده ای به خاطر بیماری اعتیاد از هم نپاشد.

 

4.5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مری
مری
3 ماه قبل

بسیار عالی و پر محتوا..‌..

همسفر خدائیان
همسفر خدائیان
3 ماه قبل

تولد ۳ سالگی رهایی، مسافرمختار و همسفر حیدری عزیزم هزاران بار خجسته و مبارک باد

مسافرعباس غفاری
مسافرعباس غفاری
3 ماه قبل

باسلام تبریک به کل جمعیت سروج و مسافرمختاروهمسفرحیدری امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید

همسفر ملکی
همسفر ملکی
3 ماه قبل

این روز عزیز را خدمت مسافر مختار و همسفر حیدری واستاد راهنمای عزیز وکلیه مسافران و همسفران تبریک عرض میکنم.امیدوارم هر روز بیشتر شاهد چنین جشنهایی باشیم..موفق و پایدار باشید،،🌹

مسافرعباس غفاری
مسافرعباس غفاری
3 ماه قبل

باسلام تولدسه سالگی مسافر مختار و همسفرحیدری را به کل جمعیت سروج وخودشان تیریک میگم امیدوارم سلامت و موفق باشند

همسفر سید محسنی
همسفر سید محسنی
3 ماه قبل

با عرض سلام و ادب خدمت مسافر مختار و همسفر حیدری، منم به نوبه خودم تبریک میگم تولد سه سالگی رو به شما وجناب آقای مفتون و همه خدمتگزاران جلسه و همه مسافران و همسفران تبریک عرض میکنم.

مسافر احسان۲
مسافر احسان۲
3 ماه قبل

با سلام و تشکر از کمیته تشریفات جشن خوب و پر محتوایی بود آموختم این بندالهی را نباید رها کنم

همسفر رضایی
همسفر رضایی
3 ماه قبل

سلام تبریک میگم این روزفقلاده زیبا رامسافر مختاروهمسفر ۰هیدری واستاراهنمای عزیزم وکل خانواده سروج وتشکراز مسول سایت

مسافر احسان۲
مسافر احسان۲
3 ماه قبل

با سلام و تشکر از کمیته تشریفات
بسیار خوب و پرانرژی برگزار گردید و آموختم باید به این ریسمان الهی درمان چنگ بزنم تا لحظه ای اتصالم از این مغناطیس ارزشها و درمان و جلسه قطع نشود .
در سایه حق مستدام باشید

مسافر علیرضا رفیعائی
مسافر علیرضا رفیعائی
3 ماه قبل

عرض تبریک به تمامی اعضای خانواده بزرگ سروج،امیدوارم این روزهای ارزشمند نصیب تمامی همدردانمان شود