جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جشن تولد ده سالگی مسافر عباس و همسفر نوروزی

روز چهارشنبه مورخ 1402/10/6 جشن تولد ده سالگی مسافر عباس و همسفر نوروزی در میان جمع گرم و پرشور مسافران و همسفران برگزار گردید.

خارج شدن از جهان تاریکی و خدمت به خلق بدون چشمداشت مادی و معنوی مهمترین انتخاب زندگی هر فرد می‌تواند باشد و می‌آموزد چگونه عشق بورزد و محبّت دیگران را پذیرا باشد.

آقای مفتون: تولد برای خود شخص نیست برای کسانی است که تازه آمده اند و هنوز سردرگم هستند تا ببینند می شود سالها بدون مواد و در آرامش و امنیت زندگی کرد. می شود ده سال ارزشمند زندگی کرد و  اینها نمونه هستند و برای همه می شود.

مسافر محمود، راهنمای مسافر عباس: این روز عزیز را خدمت همه دوستان تبریک عرض می کنم. خود من 14 سال با وضعیت بسیار خراب و در حال فروپاشی زندگی و از دست دادن کار پیش وارد جلسات شدم. خدا را شکر، تحت آموزشهای جلسه و جاذبه ای که برای من ایجاد شد، به درمان رسیدم. دو صحبت برای من جاذبه داشت. روز اول که وارد جلسات شدم، آقای مفتون در جواب من که گفتم 13 سال مصرف می کردم، فرمودند نوش جان و این باعث ایجاد انگیزه در من شد. صحبت دیگری که به دل من نشست و از آن لذت می بردم و جاذبه را تقویت می کرد این بود که استاد می گفتند ما که اینجا نشستیم، فرق می کنیم با آن چندین هزار نفر که هنوز موفق نشدند، در مسیر درمان قرار بگیرند. به همین منوال جلسات را ادامه دادم و خدا را شکر به درمان رسیدم و لیاقت این را پیدا کردم که تجربیات سفرم را در اختیار همدردان بگذارم و کاری نکردم.

مسافر عباس واقعاً از مسافرانی بود که در لژیون من، هر کاری می خواست انجام دهد می پرسید و با تفکر افیونی خودش کاری نمی کرد. به نظر من یکی از دلایل موفقیت ایشان، خواستار بودن و پرس و جو کردن و دلیل دوم که نباید فراموش کنیم، داشتن همسفری مثل همسفر نوروزی است که بال دیگر ایشان بودند و ایشان به نتیجه رسیدند. انشاءاله همه دوستانی که در جلسه هستند لیاقت درمان را پیدا کنند و روزی بتوانند به همدردان خود کمک کنند.

مسافر عباس: با 28سال تخریب از نوع تریاک و شیره، مدد الهی شامل حالم شد و به این جلسات وارد شدم، سفر اولم با راهنمایی راهنمای خوبم مسافر محمود و همراهی همسفرم 13 ماه و 28 روز طول کشید روش درمان تنظیم دارو بر اساس علائم بالینی، دارو شربت شفابخش اپیوم، هم اکنون که در خدمتتون هستم 10 سال و یک ماه و 8 روز است به درمان رسیدم و در حال پیمودن سفر دوم هستم.

جا دارد سپاس و تشکر ویژه نسبت به جناب آقای مهندس دژاکام و جناب آقای مفتون که خیلی زحمت به ایشان دادم داشته باشم. همچنین از مسافر محمود و کل جلسه تشکر می کنم. این را مدیون جلسات هستم که من را به آگاهی رساندند. کینه و نفرت خیلی داشتم، این ده سال فقط سعی کردم آموزشی هرچند کم از جلسات بگیرم و در زندگی به کار ببندم.

همسفر علیزاده، راهنمای همسفر نوروزی: خدا را شاکر هستم این سعادت نصیب من شد و مفتخر هستم در این جایگاه در کنار همسفر نوروزی، که از خدمتگزاران صدیق و خالص جلسات هستند، باشم. من به عنوان سرلژیون سفر دوم قبلاً در خدمت همسفر نوروزی بودم و الان در این جایگاه تبریکات خالصانه خود را خدمت همسفر نوروزی و مسافر عباس و کل خانواده سروج اعلام می کنم. خوشحالم و امیدوارم روزی همه عزیزان باشد در این جایگاه قرار بگیرند و توفیق خدمتگزاری داشته باشند.

همسفر نوروزی: خدا را شکر که این روز را می بینم و قبل از هر صحبتی تشکر می کنم از جناب آقای مهندس دژاکام، کاشف بیماری اعتیاد، جناب آقای مفتون که مثل پدر دلسوز کنار ما هستند و تمام سرلژیونها، همسفر غلامی، همسفر مکری و بقیه عزیزانی که قبلاً بودند و من در خدمتشان بودم و از آموزشها و تجربیاتشان استفاده می کردم. از کل همسفران و مسافران تشکر می کنم که  مشارکت هایشان، یک جرقه ای برای تغییر من شد. ده سال پیش سال 1390، از طریق رادیو، با این جلسات آشنا شدم، آن زمان در هلال جلسات برگزار می شد. وقتی با جناب آقای مفتون صحبت کردیم، حس نفرتی که از مسافرم داشتم باعث شده بود خودم بیمارتر از او باشم. همیشه دنبال انتقام بودم و خدا را شکر طی آمدن به جلسات، با حس مالکیت دنبال ایشان می آمدم و وقتی این را متوجه شدم، مدتی به جلسات نیامدم و تلنگری برای مسافرم شد که از آمدن من سوءاستفاده نکنند. الان خدا را هزاران بار شکر، حس من تغییر کرده و دعاهای خالصانه ما مستجاب شد. و اگر خدمتی در جلسات به من داده شد، در حد خودم آنچه از دستم برمی آمد انجام دادم و الان هم خدمتی به من محول شد انجام می دهم و برای من انجام وظیفه است. جلسه به من یاد داد مهم نیست اهل کدام منطقه ای، مهم این است که منطقی باشی.

مسافر مهدی: تبریک می گویم به همه همسفران و مسافران عزیز، سفرکرده های دل سوخته و سوخته دل. می خواهم بگویم مهمترین چیزی که مسافر عباس را از نگاه من به درمان رساند و افتخار سرلژیونی تازه واردین را در سفر اول ایشان داشتم، این بود که ایشان واقعاً منیت نداشت، حرف گوش کن بود و با این که سنشان بالا بود، آمد و موفق شد. بر خلاف اینکه در جامعه می گویند هر کسی سنش بالا رفته باید همچنان مصرف کند. این شور و شعفی که در مسافر عباس دیدم، مثل جوان 18ساله بود. تلاش برای درمان می کرد. امیدوارم سالهای سال 10 ساله ها، 20 ساله ها بیایند و جشن بگیرند.

آرزوی مسافر عباس: خدایا تمام بیماران کره زمین را شفا بده

آرزوی همسفر نوروزی: دعا می کنم همگی دلهایتان شاد باشد و سلامت باشید و انشاءاله هر کسی بیماری دارد مخصوصاً بیماری اعتیاد، این جلسات را پیدا کند و بیاید درمان شود.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها