جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
آئین رهایی

آئین رهایی مسافر سعید و مسافر متین

بپرسید از آنها که دیدند نشانها

که تا شکر بگویند که ما از چه رهیدیم(مولانا)

روز چهارشنبه مورخ 1402/9/29 آئین رهایی مسافر سعید و مسافر متین، در میان جمع گرم و پرشور مسافران و همسفران و همچنین مهمانان ارجمند، جناب سرهنگ طاهرزاده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، جناب آقای علی اصغر حاج حیدری، شهردار محترم خمینی شهر و جناب آقای انصاری و جناب آقای احمدی، شاعر گرانمایه اصفهان برگزار گردید.

مسافر علیرضا، راهنمای مسافر متین: امیدوارم این جشن های رهایی، نور امیدی باشد برای ره گم کردگان وادی اعتیاد که اکثریت همدردان راه را پیدا نمی کنند و این رهایی ها می تواند بارقه و جرقه ای باشد. زمانی مسافر عباس، مسافر متین و مسافر سعید، هم بازی بودند و هم بازی(هم مصرف). مسافر عباس آمد درمان شد، جرقه خورد، مسافر سعید آمد و درمان شد و در ادامه مسافر متین آمد. خدا را شکر می کنیم نه سه نفر که سه خانواده از درد بیماری اعتیاد نجات پیدا کردند. خدا را هزاران بار شکر می کنیم و دست بوس تمام بزرگترهای خود هستیم.

مسافر عباس، راهنمای تازه واردین: این روز قشنگ را به تمام جمعیت سروج، همه دوستان مسافر و همدردم و همسفران تبریک  می گویم. من و مسافر متین هم مصرف بودیم و حتی قبل از دوران سوءمصرف هم با هم رفیق بودیم. اما اینجا یاد گرفتیم که رابطه ما حریمانه باشد. مسافر متین خیلی حرف گوش می کرد و در برابر هیچ قانونی جبهه نمی گرفت و خوشحالم که الان به نتیجه رسید.

مسافر هادی، سرلژیون آماده سازی:

این روز بزرگ و عزیز را خدمت خودشان و خانواده شان و تمام عزیزانی که اینجا جمع شدند و این روز بزرگ (رهایی یک نفر از دام اعتیاد) را می بینند، تبریک عرض می کنم. مسافر متین وقتی وارد لژیون آماده سازی شدند، زیاد حرف نمی زد و بیشتر هر چه را آموزش می گرفت عمل می کرد. به هر کسی از این در وارد می شود، گفته می شود  حتی اگر بلد نیستی نمی پذیری و ایمان و باور نداری، اگر حرف گوش کن باشی راحت به هدفت  می رسی و مسافر متین، هم حرف گوش کن بود و هم آموزشها را کاربردی می کرد. به ایشان تبریک می گویم و انشاءاله بتواند این راه را در سفر دوم ادامه بدهد.

مسافر متین: بیش از 20 سال سوءمصرف انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، از نوع حشیش، گل، تریاک، هروئین، شیره، سورچه و شیشه را داشتم، مدد الهی شامل حالم شد با این مکان مقدس آشنا شدم، طول سفر اولم با تشکر از تفکر درمانی سروج و راهنمایی راهنمای خوبم، مسافر عباس در لژیون تازه واردین، مسافر هادی در لژیون آماده سازی و مسافر علیرضا در لژیون نهایی، درمان بر اساس علائم بالینی، دارو شربت شفابخش اپیوم، الان که در خدمتتون هستم، 25 روز است از هرگونه مواد مخدر رها شدم و در حال سپری کردن سفر دوم می باشم.

همسفر توکلی: شاید نتوانم بگویم من همسفرم چون به خاطر شرایطی که داشتم نتوانستم مسافر متین را همراهی کنم. از خود متین تشکر می کنم که توانست این راه را با عزم و اراده خودش سپری کند و موفق بشود از دام اعتیاد رهایی پیدا کند و همچنین از جناب آقای مفتون تشکر می کنم. امیدوارم روزی را ببینم که همه مسافران بتوانند از دام اعتیاد رها شوند.

مسافر علیرضا راهنمای مسافر سعید:

عرض تبریک دارم خدمت تمامی عزیزان حاضر در جلسه که همراه تفکر درمانی سروج هستند و عزیزانی که حاضر نیستند ولی همراه و یاور تفکر درمانی سروج بودند اگر ما اینجا هستیم و به درمان رسیدیم، حاصل تلاشی است که از چندین سال پیش جناب آقای مفتون شروع کردند و اساتید پیشکسوت ما ادامه دادند و الان اینجا به ما رسید.

مسافر سعید، روزهای اول که آمده بود می خواست همه دوستان واقوام مصرف کننده اش را با خودش به اینجا بیاورد تا درمان شوند. در صورتی که ما اینجا نکته مهمی داریم که «کلیه گفته ها، دیده ها و شنیده ها در همین مکان باقی بماند» کسی را با خود نیاوریم. بعد از چند ماه متوجه شد و با راهنمایی صبورانه  وعاشقانه راهنمایان، سعید اهل سفر شد و خدا را شکر مزدش را گرفت. به مسافر سعید و خانواده اش تبریک می گویم و امیدوارم همه همدردان ما بچشند طعم این رهایی را و واجب و ضروری است از مسافر آقامهدی و مسافر احمدآقا که در دوره های مختلف راهنمای مسافر سعید بودند و الان جایشان خالی است تشکر کنم.

مسافر عباس:

اینجا بحث گروه درمانی است و همه تلاش می کنند برای درمان یک نفر. مسافر سعید حرف گوش کرد و نتیجه اش را گرفت و جا دارد به ایشان و خانواده شان و کل جمعیت سروج تبریک عرض می کنم.

مسافر هادی:

این روز عزیز را به مسافر سعید و خانواده محترمشان و جناب آقای مفتون و مهمانان عزیز تبریک عرض می کنم. مسافر سعید وقتی وارد لژیون آماده سازی شد، مثل همه ما با جهالت هایی وارد شد، در برهه ای از زمان چند نفر را با خود آورد که خدا را شکر متوجه این قضیه شد و توانست آموزشها را بگیرد و کاربردی کند. به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم این روز، قسمت و روزی همه همدردانمان شود.

مسافر سعید: بیش از 20 سال مصرف کننده مشروبات الکلی بودم، بیش از ده سال مصرف کننده مواد اعتیادآور صنعتی و سنتی بودم از قبیل تریاک، شیره، شیشه، متادون، گل، قرص ب2 و ترامادول، با تشکر از تفکر درمانی درمان و با تشکر از راهنمای لژیون تازه واردین، مسافر عباس و مسافر حسین و با تشکر از راهنمای لژیون آماده سازی مسافر هادی و مسافر مظاهر و با تشکر از راهنمای لژیون نهایی مسافر آقامهدی، مسافر احمدآقا و مسافر آقاعلیرضا، مدت 16 ماه سفر اولم طول کشید و با تشکر از همه همسفران جلسه، روش درمان تنظیم دارو بر اساس علائم بالینی، دارو شربت شفابخش اپیوم و الان به مدت 1 ماه و 18 روز است از هر گونه دارو بی نیاز و در حال سپری کردن سفر دوم می باشم.

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همسفر جزی
همسفر جزی
3 ماه قبل

سلام، تبریک به مناسبت آیین رهایی دو تن از سینه سوختگان وادی اعتیاد
درود بر این جوانمردان باد